031-413-7400 / de Luni pana Vineri / intre 09:00 - 18:00 031-413-7400 / 9:00-18:00
0
Cosul tau este gol


0

Moze


Date companie

Denumire: Moze
Adresa sediului social: Strada Ferdinand Nr. 13, Loc. Ramnicu Valcea, Jud. Valcea,
Cod unic de inregistrare: RO1465691
Nr. Reg. Comertului: J38/404/1991
IBAN: RO33RNCB0263028934100001
Banca: BCR Ramnicu Valcea

Date contact

Numere de telefon: 0774.643.839
Adresa de email: [email protected]
Adresa trimitere retururi: Str. Ferdinand nr. 13, Ramnicu Valcea, Valcea
Program de lucru : Luni - Vineri intre 9.00 - 18.00



Descrierea brandului
Calitatea tesaturilor, diversitatea si realizarea tehnica excelenta fac parte din identitatea brand-ului MOZE. Tesaturile sunt achizitionate din cele mai variate locuri precum Dubai, Spania, Italia, Romania, Taiwan, Coreea, Grecia si Germania. Creativitatea designului adauga produselor MOZE feminitate, inovatie, indrazneala si modernism. MOZE este dedicat femeii care poate avea tot ceea ce isi doreste, oricand, fara a sacrifica nimic din ceea ce o caracterizeaza si o defineste. Aceasta este magia brandului MOZE.

Vezi toate produsele brandului Moze aici.

Livrarea produselor
Livrarea se efectueaza prin serviciul de curierat rapid al firmei GLS Romania.
Livrarea comenzilor beneficiaza de transport gratuit. Daca localitatea in care clientul doreste sa se livreze comanda, nu se afla in aria firmei de curierat si vor fi km exterior, contravaloarea acestora va fi suportata de catre client.
Termenul de livrare este de 3 zile.
Plata produselor comandate se va face la livrare, in momentul primirii produselor Ramburs, sau Online cu Cardul, in momentul lansarii comenzii.

Conditii de garantie
Toate produsele comandate si achitate au o garantie de 30 de zile din momentul livrarii. In cazul unei nereguli semnalate de catre cumparator, produsul in cauza va fi inlocuit cu unul similar, iar in lipsa acestuia din stoc, va fi restituita suma aferenta in maxim 30 de zile de la data instiintarii problemei. Pentru orice detalii va rugam sa contactati departamentul vanzari.

Politica de retur
Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:
1. Completati formularul de retur - https://www.fashionup.ro/retur-produse.html; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni! Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.
3. In colet adaugati - certificatul de garantie (unde e cazul) si o copie a facturii;
4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre adresa Str. Ferdinand nr. 13, Ramnicu Valcea, jud. Valcea.

Clientul poate returna produsele achizitionate in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Returnarea se face numai daca produsele sunt in stare perfecta, asa cum au fost livrate si sa aiba toate etichetele atasate. Returul se va face doar prin firma de curier rapid. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. Rambursarea banilor se va face în termen de 14 zile prin transfer bancar. Clientul poate solicita inlocuirea produselor in urmatoarele situatii:produsul are marimi eronat comandate. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta la livrare. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Client.Produsul a fost livrat gresit : In aceste conditii Clientul va semnala acest lucru imediat la Lady Lux S.R.L.si va refuza receptia comenzii. Lady Lux S.R.L. va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 14 de zile de la data primirii returului.Suma restituita nu include cheltuielile de transport.
Reclamatiile vor fi redactate in scris, in termen de maxim 48 de ore de la primirea comenzii la adresa de e-mail [email protected]
Orice reclamatie trebuie insotita de date relevante de identificare – numarul comenzii, al facturii, nota de transport, motivul reclamatiei, fotografii doveditoare, cauze presupuse. Reclamatiile nu vor fi luate in calcul daca produsele au fost deteriorate din vina cumparatorului.Cumparatorul nu poate solicita daune financiare daca nu a respectat procedura impusa. Termenul de solutionare este de maxim 30 de zile calendaristice de la data efectuarii.

Politica de confidentialitate
Urmatoarele reguli stabilesc politica de confidentialitate promovata de Lady Lux S.R.L. Aceasta politica explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.Colectarea datelor personale se va face numai în scopurile specificate, explicite și legitime.  Datele nu vor fi procesate către terți intr-o manieră incompatibila cu acele scopuri. Datele personale vor fi exacte, iar acolo unde este necesar, actualizate; Procesarea datelor personale se va face intr-o maniera legala, corecta si transparenta;Toate datele personale vor fi pastrate confidential si stocate intr-o maniera ce asigura securitatea necesara;Datele personale nu vor fi distribuite persoanelor terte decat in cazul in care acest lucru este necesar in scopul oferirii de servicii conform acordurilor; Persoanele vizate au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea si stergerea acestora, impotrivirea sau restrictionarea de la procesarea datelor, cat si de la dreptul de portabilitate al datelor.Date personale inseamna orice informatie care poate fi legata de o persoana fizica identificata sau identificabila (persoana subiect). Datele personale includ toate tipurile de informații directe sau indirecte (si anume utilizate in legatura cu alte date) ce se refera la persoana subiect, cum ar fi nume, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.Datele pe care le colectam pot include urmatoarele: numele si datele de contact (Colectam numele si prenumele dvs., adresa de e-mail, adresa postala, numarul de telefon si alte date de contact similare). Informarea clientilor/cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comandă, la bunurile si/sau serviciile achizitionate. Vom utiliza datele personale numai pentru scopul în care au fost colectate și vom stoca datele doar atât cât este necesar pentru scopul mai sus mentionat.Vom pastra informatiile clientului pentru perioada in care contul sau este activ, pentru oricare din scopurile mentionate mai sus. Vom pastra inregistrariile convorbirilor telefonice pe o perioada de maxim 6 luni. Accesul la datele personale este strict limitat personalului Lady Lux S.R.L, asociatilor care detin autorizatia necesara si nevoia clar definita pentru utilizarea datelor.