031-413-7400 / de Luni pana Vineri / intre 09:00 - 18:00 031-413-7400 / 9:00-18:00
0
Cosul tau este gol


0

Returnarea si inlocuirea produselor

FashionUP doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%. Stim ca acest tel e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.

Conditiile in care le puteti returna sunt:

1. Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)

Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:

1. Completati formularul de retur - Formularul de Retur; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni! Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea. 

3. In colet adaugati - certificatul de garantie (unde e cazul) si o copie a facturii;

4. Trimiteti produsele cu o firma de curierat rapid catre adresa de retur a partenerului FashionUP - indicata in formularul de retur*

*In cazul in care returnati mai multe produse, de la parteneri diferiti, produsele vor trebui expediate separat catre adresa fiecarui partener FashionUP.

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client! 

* Va rugam sa NU trimiteti retururi cu Posta Romana.

 

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat in  Formularul de Retur.  

 

Important:

Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/saculetii pentru incaltaminte/bijuterii) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor. 

 

2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei

Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa FashionUp sau direct partenerul FashionUP si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur . Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de FashionUP sau partenerul FashionUP. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

3. Produse livrate gresit 

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de FashionUP sau partenerul FashionUP. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru Formularul de Retur . Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de FashionUP partenerul FashionUP.

Observatii generale - Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Produse ce fac exceptie de la exercitarea dreptului de retur:

Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:

-   Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

-   Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.

  Prin urmare:

 Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie intima nu se pot returna.*

* Din aceasta categoria fac parte costumele de baie si lenjeria de corp (chiloti, slipi, sutiene, bustiere dresuri, sosete, etc).

  Din motive de siguranta, produsele din categoria Beauty, nu se pot returna daca sunt desigilate, folosite sau testate.


Nu ai reusit sa ne contactezi?
Nicio problema, lasa-ne un mesaj cu numarul tau de telefon pe adresa de e-mail [email protected]
si te sunăm noi în cel mai scurt timp!