031-413-7400 / de Luni pana Vineri / intre 09:00 - 18:00 031-413-7400 / 9:00-18:00
0
Cosul tau este gol


0

Ai nevoie de noi? Ghici ce?! Și noi avem nevoie de tine!

Recunoaștem! Un magazinul online nu există fără clienții săi! De aceea, înainte de orice, vrem să fim prietenii tăi. Vrem să avem răspuns la orice întrebare ai avea și să facem tot ce putem pentru a te mulțumi.
» Cum comand?
Pentru a comanda, poti plasa o comanda online, pe site, poti plasa o comanda prin telefon, la numărul: 031-413-7400 / L-V, orele 10:00 - 18:00, iar dacă nu reușești cu niciuna dintre variante, ne poți lăsa numarul de telefon printr-un mesaj pe pagina noastră de Facebook și te sunăm noi.
» Produsele sunt originale?
Toate produsele din oferta FashionUP! sunt 100% originale. Acestea vin direct de la producătorii sau importatorii autorizați.
» Produsele au garanție?
FashionUP! oferă certificate de garanție pentru produsele comercializate, acestea fiind trimise odată cu factura fiscală și cu produsele comandate. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscală și certificatul de garanție în original. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.
» De ce produsele au reduceri/discounturi atât de mari?
Produsele sunt comercializate în sistem outlet, fac parte atât din colecții noi, cât și din colecții vechi și beneficiază de discounturi de până la 90% din prețul inițial, în funcție de ofertele furnizorilor noștri.
» Pot veni la sediu să văd produsele înainte de a plasa o comandă?
FashionUP! este un magazin exclusiv online. Produsele pot fi aduse la sediu, de la furnizorii noștri interni și externi, doar în baza unei comenzi.
» În cât timp voi primi produsele comandate?
Termenul de livrare al produselor este cuprins între 2 și 10 zile lucrătoare, în funcție de producător sau distribuitor. Pentru a vedea în cât timp ajunge un produs la tine, verifică termenul estimat de livrare, în pagina produsului respectiv. Vei primi o confirmare exactă a termenului de livrare din partea departamentului nostru de Customer Care!
» Cât trebuie să plătesc pentru transport?
Costurile de livrare sunt: • GRATUIT pentru comenzile a căror valoare depășește 150 RON; • 14,9 RON pentru comenzile cu valoarea cuprinsă între 0 și 150 RON. Aceste costuri sunt valabile pentru livrări în toată țara și sunt fixe, indiferent de distanța parcursă de firma de curierat
» Cu ce curier vor fi livrate produsele?
Produsele de pe FashionUP! sunt livrate cu următoarele firme de curierat: TNT, Fastius si BooKurier.
» Pot sa aleg data la care să-mi fie livrat coletul?
Când efectuezi o comandă, poți specifica în secțiunea Observații data la care dorești să îți fie livrat coletul. Vei fi apoi contactat de un reprezentat de la departamentul nostru de Customer Care, care îți va comunica data exactă de livrare.
» Cum pot folosi voucherul CashUP?
Pentru orice comandă efectuată, primești în contul tău din FashionUP! un procent din valoarea totală a comenzii. Suma este eliberată la 20 de zile după primirea coletului, sub forma unui voucher. Acesta poate fi folosit la o următoare achizitie pe FashionUP!, în termen de 60 de zile, de la primirea lui. Poți utiliza voucherul indiferent de suma comenzii în care este folosit și indiferent dacă produsul este sau nu la ofertă/reducere.
» Se poate deschide coletul înainte de a-l achita?
În acest moment, coletele nu pot fi deschise înainte de achitarea rambursului. În cazul în care produsele nu ți se potrivesc, ai posibilitatea de a le returna în termen de 14 zile de la primirea coletului.
» Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă când vine coletul?
Te sfătuim să alegi pentru livrare adresa de la locul de muncă, în cazul în care în timpul orelor lucrătoare (intervalul 9:00-18:00) nu ești în mod normal acasă. Dacă, indiferent de adresa aleasă și de motiv, nu ești disponibil atunci când soseste coletul, vei primi o înștiințare prin care ți se va aduce la cunostință încercarea de livrare. Înștiințarea va conține numărul notei de transport (NT) precum și un număr de telefon la care vei putea contacta curierul pentru relații privind expedierea.
» Mărimile produselor se potrivesc?
Produsele comercializate sunt realizate după mărimile standard europene. Îți recomandăm să comanzi mărimile pe care le porți de obicei. Fiecare produs are, pe site, un ghid de mărimi orientativ, care să te ajute să identifici ce mărime ți se potrivește.
» Ce fac dacă mărimile nu îmi sunt bune?
Poți cere schimbarea unui produs cu altul. Primul pas este să completezi formularul de retur pe care îl poți găsi aici și să bifezi opțiunea “Înlocuire Produs”. Ulterior, produsele pot fi trimise în termen de 14 zile calendaristice, din momentul în care ai semnat pentru primirea coletului, prin orice firmă de curierat, la adresa: str. Agricultori, nr. 35, parter, sector 2, București. Produsele returnate trebuie să fie în starea inițială, însoțite de o copie a facturii, de etichetă și ambalajul/cutia originală. În funcție de opțiunea ta, din formularul de retur, vom înlocui produsele returnate.
» Cum se procedează pentru a face retur?
Poți returna orice produs comandat de pe FashionUP.ro, mai puțin lenjeria intimă (sutien, chiloți) și costumele de baie. Primul pas este să completezi formularul de retur pe care îl poți găsi aici. Ulterior, produsele pot fi trimise în termen de 14 zile calendaristice, din momentul în care ai semnat pentru primirea coletului, prin orice firmă de curierat, la adresa: str. Agricultori, nr. 35, parter, sector 2, București. Produsele returnate trebuie să fie în starea inițială, insoțite de o copie a facturii, de etichetă și ambalajul/cutia originală. În funcție de opțiunea ta, din formularul de retur, vom înlocui produsele returnate sau vom restitui contravaloarea acestora.
» Încât timp pot face retur?
Poți face retur în termen de 14 zile calendaristice, din momentul în care ai semnat pentru primirea coletului, în acord cu legislația în vigoare.
» În cât timp se face restituirea banilor?
FashionUP! va înapoia contravaloarea produselor în cel mult 14 zile de la data primirii returului. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.
» În ce alte țări mai livrați?
În prezent, FashionUP livrează în România, Ungaria și Bulgaria.
» Cum pot anula o comandă?
Pentru a anula o comandă, ne poți suna la numărul de telefon 031-413-7400 / de Luni până Vineri / între 09:00 - 18:00 sau poți trimite un mail cu cererea ta pe adresa de mail: [email protected]. Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugăm să anulezi comanda în maximum 24 de ore de la plasarea acesteia.
 
» Nu găsești răspunsul dorit? Trimite-ne un mesaj și îți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Nu ai reusit sa ne contactezi?
Nicio problema, lasa-ne un mesaj cu numarul tau de telefon pe adresa de e-mail [email protected]
si te sunăm noi în cel mai scurt timp!