031-413-7400 / de Luni pana Vineri / intre 09:00 - 18:00 031-413-7400 / 9:00-18:00
0
Cosul tau este gol


0

TUDOR TEH RON SRL


Date companie

Denumire: TUDOR TEH RON SRL
Adresa sediului social: GAESTI, Str. Unirii, bl.9, sc.D ap.9
Cod unic de inregistrare: RO31006658
Nr. Reg. Comertului: J15/840/2012
IBAN: RO56INGB0000999908003761
Banca: ING BANK

Date contact

Numere de telefon: 0745.994.435
Adresa de email: [email protected]
Adresa trimitere retururi: Str. Rezervelor nr 61-63, corp D, Chiajna, Ilfov
Program de lucru : Luni - Vineri intre 9.00 - 18.00



Descrierea brandului

Povestea Ejolie a inceput din dorinta de a raspunde la visul de a gasi cu usurinta rochia mult-dorita. Am aparut, intr-o forma sau alta, inca din 2012 - cand am intrat pe piata online cu o gama restransa de rochii de seara. Inca de la inceput ne-am axat pe produse de calitate, care sa atraga privirile tuturor, la cele mai avantajoase preturi. Astazi, speram ca magazinul nostru online reuseste sa gazduiasca rochii de ocazie, rochii de seara, rochii de zi pentru toate gusturile. Am castigat incredere, de-a lungul timpului, punand la dispozitie produse de calitate, la preturi avantajoase. Alegem materiale de calitate, siluete clasice si modele actuale, colectiile fiind destinate femeii moderne, care isi doreste sa straluceasca indiferent de ocazie.

Vezi toate produsele brandului Ejolie aici.

Livrarea produselor
Livrarea produselor comandate se face cu firma de curierat GLS.
Livrarea comenzilor beneficiaza de transport gratuit. Daca localitatea in care clientul doreste sa se livreze comanda, nu se afla in aria firmei de curierat si vor fi km exterior, contravaloarea acestora va fi suportata de catre client.
Termenul de livrare este 5 zile.
Plata produselor comandate se va face la livrare, in momentul primirii produselor Ramburs, sau Online cu Cardul.

Conditii de garantie
Toate produsele comercializate de TUDOR TEH RON SRL beneficiaza, in baza facturii, de o perioada de garantie comerciala de 30 de zile calendaristice, calculate din momentul primirii coletului.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care nu se face dovada acestor documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Politica de retur
Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:
1. Completati formularul de retur - https://www.fashionup.ro/retur-produse.html; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni! Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea. 
3. In colet adaugati - certificatul de garantie (unde e cazul) si o copie a facturii;
4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre adresa Str. Rezervelor nr 61-63, corp D, Chiajna jud. Ilfov.

Produsele Ejolie se pot returna, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, intr-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la receptia produsului, insotite de factura, in ambalajul original, fara semne de uzura sau modificari fizice, prin orice firma de curierat. Acest lucru inseamna ca articolele nu trebuie sa fi fost deteriorate, murdarite, spalate, modificate sau purtate (cu exceptia probarii lor) si ca orice etichete ale articolului sau coletului trebuie sa fie intacte. Ruperea sigiliului de securitate atasat produsului atrage dupa sine scoaterea produsului din categoria celor returnabile!
Mentionam ca Nu acceptam colete cu ramburs sau plata transportului la destinatar!
In cazul returnarii produselor in conditiile de mai sus, Operatorul are obligatia sa ramburseze sumele platite de Utilizator, fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data primirii returului, exclusiv prin transfer bancar, intr-un cont IBAN in RON.
In cazul in care se solicita schimbarea produsului comandat, cu un alt produs disponibil* in stocul Ejolie costurile legate de returul produsului cad in sarcina Operatorului ( Ejolie ), insa taxa de livrare aferenta noului colet va fi achitata de client. In cazul in care se solicita un al doilea schimb al produselor comandate initial, costurile legate de rambursarea produselor cad in mod integral in sarcina Clientului.

Politica de confidentialitate
Aceasta sectiune rezuma modul in care obtinem, stocam si utilizam datele dvs. Acest sumar are ca scop doar furnizarea unei imagini generale asupra politicii de confidentialitate.Ce informatii putem sa colectam: nume si premume,numar de telefon, adresa de e-mail, adresa de livrare, informatii de plata, numele companiei sau afacerii (daca este aplicabil), numarul de inregistrare TVA (daca este aplicabil).
Cum utilizam datele dvs.: pentru scopuri de business si administrative (in special pentru a va contacta si pentru a procesa comenzile/cererile pe care le plasati pentru produsele noastre), pentru a ne indeplini obligatiile contractuale, pentru a de a promova bunurile si serviciile noastre si in legatura cu drepturile si obligatiile noastre legale. Dezvaluirea datelor despre utilizatori catre parti terte: minimul necesar pentru functionarea afacerii, furnizori, respectarea obligatiilor legale, respectarea oricarei obligatii contractuale fata de dvs .Cat timp sunt stocate informatiile dvs.: nu mai mult decat este necesar, in functie de obligatiile noastre legale (ex. pentru a mentine arhive contabile), sau orice alta baza legala pentru folosirea informatiilor (ex: consimtamant, obligatii contractuale, interese legitime).Transferarea datelor dvs. personale in afara Spatiului Economic European: va vom transfera datele personale in afara Spatiului Economic European doar daca suntem obligati sa facem acest lucru prin lege . Atunci cand facem acest lucru, ne vom asigura ca exista masuri de protectie adecvate.
Drepturile dvs. in legatura cu datele dvs. personale:
-aveti dreptul de a accesa datele dvs. si a primi informatii despre utilizarea acestora
-aveti dreptul de a cere corectarea si/sau completarea informatiilor
-aveti dreptul de a cere stergerea datelor
-aveti dreptul de a restrictiona utilizarea datelor
-aveti dreptul de a primi datele intr-un format portabil
-aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs.
-aveti dreptul de a va retrage consimtamantul pentru prelucrarea datelor dvs.
-aveti dreptul de a nu fi supus unei decizii semnificative cu privire la dvs. doar pe baza procesarii automate a datelor dvs., inclusiv a profilarii
-aveti dreptul de a apela catre o autoritate de supraveghere
In cazul in care plasati o comanda pe website-ul nostru, va trebui sa platiti pentru bunurile sau serviciile pe care le-ati comandat. Pentru a procesa plata dvs., folosim procesatori de plati terti, inclusiv PayPal, PayU Plata dvs. va fi procesata de procesatorul platii terte pe care alegeti sa il procesati prin intermediul unui gateway de plata.
Utilizam o serie de terti pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta sa ne desfasuram afacerea si care proceseaza informatiile dvs. pentru noi in numele nostru.
Informatiile dvs. vor fi partajate cu acesti furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a va oferi serviciul pe care l-ati solicitat, indiferent daca aceasta solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare bunuri si servicii de la noi.Noi nu afisam identitatea tuturor furnizorilor nostri de servicii in mod public, din motive de securitate si din motive de competitivitate. Daca totusi doriti informatii suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, va rugam sa ne contactati direct sau prin e-mail si va vom furniza astfel de informatii in cazul in care aveti un motiv legitim de a solicita acest lucru).
Partajam informatii cu contabilii nostri in scopuri fiscale. De exemplu, impartim facturile pe care le emitem si le primim la contabilii nostri in scopul completarii declaratiilor fiscale si a conturilor noastre la sfarsitul anului.Vom dezvalui informatiile dvs. asiguratorilor nostri in cazul in care este necesar sa o facem, de exemplu in legatura cu o reclamatie sau o eventuala cerere pe care o primim sau o facem sau in conformitate cu obligatiile noastre generale de dezvaluire conform contractului nostru de asigurare cu acestia.Luam masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a va asigura informatiile si pentru a le proteja impotriva utilizarii neautorizate sau ilegale si a pierderii sau distrugerii accidentale.Aveti dreptul sa va retrageti consimtamantul pentru utilizarea datelor dvs. in orice moment in care ne bazam pe consimtamantul dvs. de a utiliza sau de a prelucra aceste informatii. Va rugam sa retineti ca, daca va retrageti consimtamantul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizarii si prelucrarii datelor dvs. pe baza consimtamantului dvs. inainte de momentul la care va retrageti consimtamantul.Deoarece ne pasa de siguranta si confidentialitatea copiilor online, nu contactam cu buna stiinta sau nu colectam informatii de la persoane cu varsta sub 18 ani.

Nu ai reusit sa ne contactezi?
Nicio problema, lasa-ne un mesaj cu numarul tau de telefon pe adresa de e-mail [email protected]
si te sunăm noi în cel mai scurt timp!