031-413-7400 / de Luni pana Vineri / intre 09:00 - 18:00 031-413-7400 / 9:00-18:00
0
Cosul tau este gol


0

DIAL BUSINESS TRADING SRL


Date companie

Denumire: DIAL BUSINESS TRADING SRL
Adresa sediului social: Str. Amiral Ioan Murgescu nr. 21 Sectorul 2
Cod unic de inregistrare: RO28295513
Nr. Reg. Comertului: J40/4066/2011
IBAN: RO66BTRL04101202F29747XX
Banca: BANCA TRANSILVANIA

Date contact

Numere de telefon: 0770.887.417; 0770.886.532
Adresa de email: [email protected]
Adresa trimitere retururi: Str.Vulturilor nr. 31, Sector 3, Bucuresti
Program de lucru : Luni - Vineri intre 9.00 - 18.00



Descrierea brandului

Vezi toate produsele aici.

Livrarea produselor
Livrarea produselor comandate se face cu firmele de curierat Fan Courier si Urgent-Cargus.
Livrarea comenzilor beneficiaza de transport gratuit. Daca localitatea in care clientul doreste sa se livreze comanda, nu se afla in aria firmei de curierat si vor fi km exterior, contravaloarea acestora va fi suportata de catre client.
Termenul de livrare este 5 zile.
Plata produselor comandate se va face la livrare, in momentul primirii produselor Ramburs sau Online cu Cardul.

Conditii de garantie
Toate produsele comercializate de Dial Business Trading SRL  beneficiaza, in baza facturii, de o perioada de garantie comerciala de 30 de zile calendaristice, calculate din momentul primirii coletului. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care nu se face dovada acestor documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Pentru a asigura o experienta excelenta de folosinta va recomandam cele de mai jos, tinand cont de faptul ca durata medie de utilizare a produselor este de circa 6 luni calendaristice cu conditia purtarii alternative a articolelor de imbracaminte, incaltaminte si/sau accesorii.
RECOMANDARI GENERALE DE INGRIJIRE SI UTILIZARE A INCALTAMINTEI
- Dupa fiecare purtare, incaltamintea trebuie curatata de praf si asezata pe sanuri potrivite ca marime si forma;
- Este interzisa spalarea pantofilor in masina de spalat;
- Se recomanda depozitarea in locuri curate, ferite de umezeala sau surse de caldura;
- Inainte de aplicarea oricarui produs pentru intretinere, luciu sau crema este necesara curatarea si uscarea incaltamintei;
- Pentru a crea condiţii igienice de purtare şi a mari durata de utilizare, se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de încălţăminte într-o saptamana;
- Incaltamintea trebuie ferita de lovituri directe si de agatarea sau calcarea in obiecte ascutite, smoala, bitum sau alte materiale ce pot conduce la distrugerea talpii;
- Pantofii cu toc inalt sau talpa inalta nu sunt recomandati pentru conducerea autovehicolelor.
INSTRUCTIUNI DE CURATARE SI INTRETINERE A INCALTAMINTEI DIN PIELE NATURALA
- Incaltamintea cu fete netede sau presate se curata de praf cu o carpa moale umeda . Se recomanda evitarea periei si a substantelor de curatare ce contin acetona si alcool;
- Incaltamintea cu fete din piele velurata sau nabuc se curata cu o perie speciala pentru aceste tipuri de piele. A nu se folosi apa deoarece poate pata fata materialului. Petele de ulei sau grasimi se pot indeparta doar cu solutii speciale, recomandate acestor tipuri de piele;
- Incaltamintea cu fete de lac sau metalizate se curata de praf cu o carpa moale, fiind interzisa folosirea substantelor de curatare ce contin acetona si alcool;
- Incaltamintea cu fete textile se recomanda a fi purtata pe timp uscat. Dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata de praf cu perie de haine uscata.
Modalitati de asigurare a garantiei:
- Repararea produsului;
- Inlocuirea produsului - daca acesta nu poate fi reparat;
- Reducere din valoarea initiala - in functie de natura deficientelor prezentate;
- Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.
Conditii in care garantia devine inaplicabila sau nula
- uzura morala sau uzura fizica normala a produsului;
- decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la factori severi de mediu (surse de caldura si/sau umiditate);
- defecte cauzate de utilizarea neadecvata sau in mod abuziv;
- interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate;
- deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri asociate cu ruperea, agatarea, lovirea sau zgarierea bunului;
- intretinere defectuoasa.
*In cazul ceasurilor, pentru orice problema legata de mecanism, este necesar a se consulta garantia internationala ce este livrata impreuna cu produsul achizitionat.
O lista completa a celor mai apropiate centre de asistenta se regaseste pe certificatul de garantie.
Garantia ceasurilor este valabila 24 de luni de la data achizitiei in baza certificatului de garantie si a facturii fiscale.

Politica de retur
Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:
1. Completati formularul de retur - https://www.fashionup.ro/retur-produse.html; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni! Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.
3. In colet adaugati - certificatul de garantie (unde e cazul) si o copie a facturii;
4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre Dial Business Trading SRL la adresa Strada Vulturilor, Nr.31, Sect.3, Bucuresti.
Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie a produsului/produselor comandate. Produsele trebuie returnate in aceasi stare in care au fost primite, insotite de toate accesoriile. Retururile primite mai tarziu de acest termen nu vor fi acceptate. De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Puteti face returul prin orice firma de curierat , returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.  Toate costurile generate de transportul bunurilor returnate vor fi suportate de catre client, iar costurile cu transportul bunurilor comandate si trimise nu se deconteaza.  Restituirea banilor, se face in maxim 14 zile de la data primirii coletului, numai prin transfer bancar, in contul dumneavoastra IBAN. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie intima nu se pot returna.*
* Din aceasta categoria fac parte costumele de baie si lenjeria de corp (chiloti, slipi, sutiene, bustiere dresuri, sosete, etc).
Din motive de siguranta, produsele din categoria Beauty, nu se pot returna daca sunt desigilate, folosite sau testate.

Politica de confidentialitate
Dial Business Trading SRL garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre Dial Business Trading SRL pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor si emiterea facturilor. Furnizarea datelor personale catre Dial Business Trading SRL nu implica obligativate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare in vederea stergerii acestora din baza de date, se va da, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa [email protected].
Dial Business Trading SRL se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
Informatiile furnizate catre Dial Business Trading SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului Dial Business Trading SRL etc), conform legilor in vigoare. Dial Business Trading SRL nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.
Dial Business Trading SRL certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea nu are un caracter limitativ):
1. dreptul de a cere Dial Business Trading SRL sa va confirme prelucrarea sau nu a datelelor Dumneavoastra personale, in mod gratuit;
2. dreptul de a cere Dial Business Trading SRL sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001;
3. dreptul de a cere Dial Business Trading SRL sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor Dumneavoastra personale;
Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa [email protected] .

Nu ai reusit sa ne contactezi?
Nicio problema, lasa-ne un mesaj cu numarul tau de telefon pe adresa de e-mail [email protected]
si te sunăm noi în cel mai scurt timp!